Κατηγορίες

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Product Review: L'OREAL Nude Magique CC Cream

Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα θα μιλήσουμε για την CC Cream της L'oreal. Στην Ελλάδα κυκλοφορεί σε δύο διαφορετικές φόρμουλες. Την μωβ, που μεταμορφώνει την θαμπή και κίτρινη επιδερμίδα και την πράσινη, που εξουδετερώνει τις κοκκινίλες. Στο εξωτερικό κυκλοφορεί άλλη μία απόχρωση, η πορτοκαλί, που υπόσχεται ότι αναζωογονεί το κουρασμένο δέρμα. Δεν έχω άποψη για την συγκεκριμένη, δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά αν κυκλοφορούσε, με ενδιαφέρον θα την δοκίμαζα!



Αυτό που κάνει είναι ότι περιέχει μικροχρωστικές κάψουλες, οι οποίες με την επαφή με την επιδερμίδα σπάνε και μεταμορφώνονται σε ελαφρύ foundation. Ενδιαφέρον ε;

IMG_0130

 Εγώ έχω επιλέξει την μωβ γιατί η επιδερμίδα μου έχει κίτρινους υποτόνους και επειδή την έχω χρησιμοποιήσει αρκετά, ήδη τελειώνω ένα σωληναρίο δηλαδή, έχω καταλήξει ότι... μου αρέσει... πολύ! 

IMG_0146 





Είναι το προϊόν που θα πιάσω όταν δεν θέλω να βάλω foundation πλήρης κάλυψης ή θέλω ένα πιο φυσικό look ή απλά βιάζομαι το πρωί και δεν υπάρχει χρόνος για πλήρες make up!

Είναι τόοοσο ελαφριά στο πρόσωπο, δεν βαραίνει καθόλου ακόμα και αν την φοράτε όλη μέρα ενώ χαρίζει ομοιομορφία και λάμψη!
Παρ' ότι η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή, έχω παρατηρήσει ότι μπορώ να περάσω αρκετές ώρες από την εφαρμογή της χωρίς γιαλάδες. Βέβαια, ίσως μετά από 5 ώρες περίπου να χρειαστεί να περάσετε το πρόσωπο με μία ελαφριά πούδρα (setting powder) ή με τα ειδικά φύλλα χαρτιού που απορροφούν την λιπαρότητα από το πρόσωπο. 

IMG_0139 



IMG_0140

Είναι σημαντικό όμως να σας τονίσω ότι η κάλυψη της είναι μικρή ως μέτρια, περισσότερο θα έλεγα ότι φωτίζει και εξουδετερώνει τις όποιες δυσχρωμίες παρά ότι παρέχει την κάλυψη ενός foundation. 
Η τιμή της είναι σχετικά προσιτή, εγώ την πήρα από hondos γύρω στα 12 ευρώ όπου μπορείτε να βρείτε και tester  για να δοκιμάσετε στο χέρι σας και να επιλέξετε την φόρμουλα που σας ταιριάζει, σε περίπτωση που έχετε αμφιβολία! Α, και στα συν της επίσης είναι ο δείκτης προστασίας 20! Καθόλου άσχημα, ειδικά για τις ηλιόλουστες μέρες (χειμώνα- καλοκαίρι!).

 Ελπίζω να σας φανεί μία τόσο χρήσιμη λύση όσο και σε μένα!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου