Κατηγορίες

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

PRODUCT REVIEW- L' OREAL Elnett Satin HEAT STYLING SPRAY- Volume

Γεια σας!
Review για σήμερα με ένα προϊόν που πραγματικά μου άρεσε και γι' αυτό αποφάσισα να του αφιερώσω αυτό το post! Θα μιλήσουμε για το Heat Styling Spray της L'oreal από τη σειρά Elnett Satin και το συγκεκριμένο που δοκίμασα είναι για όγκο. Υπάρχουν άλλα δύο sprays, ένα για ίσια μαλλιά και ένα για μαλλιά με μπούκλες αλλά εμένα με ενδιέφερε ο όγκος αφού έχω αρκετά λεπτή τρίχα και χωρίς styling τα μαλλιά μου είναι εντελώς επίπεδα.


elnett_heat_styling_spray.jpg[1]Έχει πολύ ελαφριά σύνθεση και αντλία που διαχέει το προϊόν σε όλο το μήκος των μαλλιών. Το ψεκάζουμε απ' ευθείας στις ρίζες, χτενίζουμε με μια χτένα για να απλωθεί παντού το προϊόν και έπειτα κάνουμε το styling μας όπως συνήθως με στρογγυλή βούρτσα. Εμένα μου αρέσει να ψεκάζω και 1-2 φορές τις άκρες ώστε λόγω της τεχνολογίας προστασίας κατά της θερμότητας που έχει, να προστατεύω και αυτό το ευαίσθητο κομμάτι των μαλλιών. Το αποτέλεσμα είναι άμεσα ορατό. Τα μαλλιά είναι ανάλαφρα και φυσικά με (τι άλλο;) όγκο!!

elnett heat styling sprayΥποτίθεται ότι ο όγκος που δίνει διαρκεί για τρεις μέρες. Γι' αυτό δεν μπορώ να σας διαβεβαιώσω γιατί λόγω του ότι έχω λιπαρά μαλλιά δεν έχει τύχει να μην λουστώ για τρεις μέρες στη σειρά, όμως και την επόμενη μέρα αφού έχω χρησιμοποιήσει το spray, τα μαλλιά μου δεν είναι επίπεδα πάνω στο κεφάλι μου όπως συνήθως! Παρ' όλο που το ψεκάζουμε στις ρίζες, δεν λαδώνει καθόλου τα μαλλιά και δεν τα βαραίνει.
Επιπλέον, τα μαλλιά είναι πιο λαμπερά και αισθητά πιο απαλά στο άγγιγμα! Και η μυρωδιά του δίνει το κάτι παραπάνω αφού αρωματίζει υπέροχα τα μαλλιά! 
Συνολικά με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη αυτό το spray της L'oreal και θα το ξαναγόραζα σίγουρα!
Εσείς, το έχετε δοκιμάσει; 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου