Κατηγορίες

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

NEO HAUL ΑΠΟ "tofarmakeiomou"- Γενικές Εντυπώσεις

Οι αγορές από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία είναι πλέον πολύ διαδεδομένες και με μία απλή αναζήτηση μπορεί κάποιος να βρει δεκάδες τέτοια site που μας προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε πολύ καλές τιμές και με προϊόντα που περιλαμβάνουν από βρεφικές πάνες και πολυβιταμίνες μέχρι μάσκες προσώπου και αρώματα.



 Το τελευταίο διάστημα λοιπόν έκανα παραγγελία από το ηλεκτρονικό φαρμακείο "tofarmakeiomou" και εφόσον έμεινα πλήρως ικανοποιημένη... προχώρησα και σε μία δεύτερη αγορά. Σε αυτό λοιπόν εδώ το post θα σας παρουσιάσω τα προϊόντα που επέλεξα αλλά και ορισμένα στοιχεία για τους τρόπους πληρωμής και αποστολής που ισχύουν στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Στο εν λόγω ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή χωρίς καμία επιπλέον χρέωση ή αν προτιμάτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαρισμό, πιστωτική κάρτα ή paypal. Αν η παραγγελία σας ξεπερνάει τα 50 ευρώ, τα έξοδα αποστολής είναι μηδενικά. Διαφορετικά χρεώνεστε με 4 ευρώ. Υπάρχει και ένας περιορισμός στο βάρος της παραγγελίας σας. Μέχρι τα 3 κιλά ισχύουν οι τιμές που σας αναφέρω ενώ για κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεστε με ένα ευρώ. Οι δικές μου παραγγελίες όπως ίσως κάποιες προσέξετε δεν ξεπέρασαν τα 50 ευρώ αλλά έκανα κοινή παραγγελία με μία φίλη μου που ήθελε επίσης να κάνει κάποιες αγορές και έτσι στο σύνολο αποφύγαμε τα έξοδα αποστολής!

Η πρώτη μου παραγγελία έγινε Κυριακή βράδυ και ήταν στην πόρτα μου ο υπάλληλος της κούριερ Τρίτη πρωί. Αυτό που κυρίως με οδήγησε σε αυτήν την παραγγελία ήταν κάποια προϊόντα της apivita που ήθελα διακαώς να δοκιμάσω και ενθουσιάστηκα όταν είδα ότι η μάρκα αυτή υπήρχε σε προσφορά μείον 40%!



Το πρώτο αντικείμενο που επέλεξα ήταν το βιολογικό διάλυμα πρόπολης το οποίο είμαι σίγουρη ότι σε κάποιο βίντεο στο youtube θα έχετε ακούσει να το υμνούν και δεν θα κάνω εγώ την διαφορά. Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ σε καθαρό πρόσωπο τοπικά πάνω στα σπυράκια μου και αρκεί να σας πω ότι έχω ήδη στο πρόγραμμα να το παραγγείλω πριν ξεμείνω γιατί δεν κάνω πλέον χωρίς αυτό. Αλλά για το συγκεκριμένο προϊόν πιστεύω ότι αξίζει ξεχωριστό ολόδικό του post οπότε μείνετε συντονισμένες γι' αυτό! Η κανονική τιμή του είναι στα 10 ευρώ και εγώ το πήρα με 6 ευρώ.


apivita_wash_gel[1]

Στη συνέχεια ήθελα πολύ να δοκιμάσω τον κρεμώδη αφρό καθαρισμό της apivita για λιπαρές/ μεικτές επιδερμίδες με πρόπολη και κίτρο. Κάνω χρήση κυρίως το πρωί για να απομακρύνω την λιπαρότητα από το πρόσωπό μου που έχει συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το χρησιμοποιώ μόλις τις τελευταίες 4 μέρες γιατί τελείωνα ένα άλλο προϊόν της l' oreal (θα το δείτε σύντομα στα empties part 2!!). Η τιμή του στα 7,98 ευρώ από 13,30 αρχική.


apivita_face_scrub[1]

Έπειτα, ήθελα ένα καλό face scrub και επέλεξα από την ίδια εταιρία την κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά. Δουλεύει πολύ καλά και αυτό που για εμένα έκανε την διαφορά ήταν το γεγονός ότι οι κόκκοι δεν έλιωναν στα χέρια μου μετά από λίγο αλλά παρέμεναν στην επιφάνεια του προσώπου και μου επέτρεπαν να τους δουλέψω για όση ώρα εγώ ήθελα. Το συνιστώ, ειδικά για λιπαρές επιδερμίδες. Η τιμή του ήταν από 12 ευρώ στα 7,20 ενώ πλέον τα scrub και τις μάσκες τις βρίσκετε σε νέες συσκευασίες από αυτή που σας δείχνω εγώ στη φωτό, οι οποίες λανσαρίστηκαν πριν κανά μήνα από την εταιρία.


avene_cleanance_gel[1]

Για το επόμενο προϊόν δεν χρειάζονται ειδικές συστάσεις. Είναι εδώ και χρόνια αξία σταθερή και δοκιμασμένη.
Αναφέρομαι στο πράσινο, αφρώδες τζελ της Avene για το πρόσωπο χωρίς σαπούνι. Αποτελούσε για χρόνια μέρος της ρουτίνας καθαρισμού του προσώπου μου και έκανε τέλεια την δουλειά του. Τα τελευταία δύο χρόνια αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα για να πειραματιστώ και να ανακαλύψω νέα προϊόντα. Μόλις το είδα στο site όμως και μάλιστα με έκπτωση 30% δεν δυσκολεύτηκα να το επιλέξω και να το αναεισάγω στην καθημερινή μου περιποίηση. Το χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ αφού εκτός από το να καθαρίζει το πρόσωπο, αφερεί τέλεια και το μακιγιάζ μου και εφόσον η σύνθεση του δεν τσούζει καθόλου τα μάτια μπορώ να επιμείνω και να αφαιρέσω ακόμα και τη μάσκαρα! Η τιμή του από 12,10 ευρώ ήταν στα 8,47.


solgar_vitamins[1]

Τέλος, ήθελα ένα μπουκάλι με πολυβιταμίνες οι οποίες όμως, όσοι έχουν αγοράσει γνωρίζουν, είναι αρκετά ακριβές. Στο site αυτό παρ' όλα αυτά βρήκα και πήρα τις πολυβιταμίνες της solgar Formula VM 2000 τις τριάντα ταμπλέτες μείον 30% από 15,45 ευρώ στα 10,82 ευρώ.
Εδώ να προσθέσω, ότι τόσο οι πολυβιταμίνες, όσο και το διάλυμα πρόπολης που οι συσκευασίες τους είναι γυάλινες, ήρθαν πολύ καλά πακεταρισμένα και τυλιγμένα στο ειδικό προστατευτικό με τις φυσαλίδες ώστε να μην υπάρχει κανένα ρίσκο ατυχήματος!

Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη από αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα, τους τρόπους πληρωμής και αποστολής, την ταχύτητα ολοκλήρωσης της παραγγελίας μου αλλά και από το γεγονός ότι στην κούτα με τα προϊόντα μου πρόσθεσαν και κάποια δειγματάκια από προϊόντα που μπορούμε να βρούμε στη σελίδά τους, γεγονός το οποίο δυστυχώς δεν αποτελεί το σύνηθες καθώς σε πολλά φαρμακεία ή και καταστήματα καλλυντικών για να σου δώσουν δειγματάκι πρέπει ή να έχεις ξοδέψει πάρα πολλά ή να είσαι γνωστός τους... Πράγμα άδικο γιατί τα δείγματα αυτά παρέχονται για να γνωρίσει ο κόσμος νέα προϊόντα και εταιρίες...

free_samples[1]

Τέλος πάντων, η πρώτη μου αυτή συναλλαγή ήταν πολύ θετική και οδήγησε, έπειτα από ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα σε μία δεύτερη για την οποία θα σας μιλήσω στο επόμενο post μου γιατί δεν θέλω να δημιουργήσω ένα τεράστιο άρθρο. Θα το ξεκινήσω όμως, το υπόσχομαι, αμέσως αφού δημοσιευτεί αυτό το άρθρο. Οπότε, τα λέμε ξανά πολύ σύντομα! Φιλιά!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου